KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

“Mati Hidup Semula Pun Aku Takkan Balik Dekat Kau!” – Aidil Zafuan

Marah betul bekas suami Rita RudainiAidil Zafuan kali ini apabila memuat naik komen-komen Rita di Instagram dengan kapsyen yang marah dan bengang dengan Rita Rudaini.

Walaupun sudah bertahun bercerai, namun pertelingkahan antara Rita Rudaini dan Aidil Zafuan masih berlarutan sehingga sekarang, namun Aidli sentiasa senyap apabila Rita mengungkit kenangan silam mereka.

Kali ini, mungkin tidak dapat menahan sabar, Aidil melepaskan geram di Instagram apabila Rita mempersendakan isteri Aidil iaitu Zareema Zainal.

“Motif nak tulis macam ini apa hal. Oiii perempuan, kau ni dah takde kerja lain ke asyik-asyik nak kacau hidup orang? Aku ni kalau hidup mati semula pun aku takkan balik dekat orang mulut macam kau ni tau tak.”

“Aku ni betul hilang sabar dengan kau ni. Kalau nak publisiti murahan pun bukan dengan cara nak mengganggu hidup orang lain. Aku diam selama ini tak kacau hidup kau sekarang apa motif nak buat benda-benda macam ni? Dah takde kerja lain dah nak buat? Sudah-sudah la tu. Buat hal masing-masing. Jangan hidup dengan nak mengacau orang je. Penat la melayan perangai kampung kau ni. Biadap!!!!” – Aidil Zafuan

Dalam komen yang dikongsi oleh Rita, Rita menulis mahukan Zarema sentiasa berada dalam keadaan gembira memandangkan suaminya sering ingin membuat pusingan U seolah-olah memberi makna seperti Aidil mahu kembali kepada Rita.

Sumber : artisbuzz.com

loading...

0 Response to "“Mati Hidup Semula Pun Aku Takkan Balik Dekat Kau!” – Aidil Zafuan"

Post a Comment