KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Pelik Hingus Anak Tak Berhenti Keluar,Rupa-Rupanya

Pelik Hingus Anak Tak Berhenti Keluar,Rupa-Rupanya |Seorang ibu rumah tangga bukan main terkejut selepas menemui seekor lintah sepanjang 20cm bersarang di dalam hidung anaknya.
Dipetik dari facebook dewi,anak saudaranya yang bernama keisya itu tidak menyedari bahwa lintah berkenan masuk kedalam hidungnya ketika mereka mandi di air terjun pada awal sebulan lalu
Keponakannyapun tidak mengadukan apa apa keluhan dan sehat seperti biasa.
Namun selepas beberapa minggu,hidung anak saudaraya itu selalu mengeluarkan ingus ( sinusitis).Beberapa upaya dilakukan termasuk membawa kanak kanak perempuan berkenan ke klinik tapi ingus yang keluar dari hidung mangsa tidak juga kunjung sembuh.
Hingga akhirnya pada malam 31/01/17 Keisya mengeluh gatal dan merasa ada sesuatu yang bergerak di dalam hidungnya pada jam satu malam dan hal itu di adukan kepada ibunya.
Ibunya kemudian melihat kedalam hidung Keisya menggunakan tos lait dan menemukan haiwan warna coklat bersarang di depan rongga hidung Keisya.
Takut dengan hal itu ibu keisya kemudian menghubungi dewi untuk meminta bantuan.Katanya, mereka cuba menarik haiwan tersebut keluar,namun karena licin, lintah tersebut masuk lebih jauh ke dalam hidung.
Risau dengan keadaan anaknya, Keisya kemudian dibawa ke klinik 24 jam,akan tetapi klinik menyarankan agar Keisya segera dibawa kehospital.
Alhmdulillah keadaan Keisya sekarang sudah jauh lebih baik,saya tak tau macam mana lintah itu masuk kedalam hidung keponanakan saya,yang pasti jadikan pengalaman kami ini sebagai pengajaran katanya.

Sumber: 1citemalaya
loading...

0 Response to "Pelik Hingus Anak Tak Berhenti Keluar,Rupa-Rupanya"

Post a Comment